Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 8 grudnia 2008

Dostałam prezent :)

Właśnie przed chwilą otworzyłam kopertę a w niej:


bałwanek, prześliczne serduszko i karnecik z życzeniami... Serduszko z drugiej niewidocznej strony jest takiego koloru jak kokardka... a wszystko to jako nagroda w konkursie u mojej imienniczki Beatki :)

BARDZO BARDZO BARDZO DZIĘKUJĘ.... Ja chyba teę muszę sie wziąć za prezenciki w ramach moich konkursach...ale nie wiem czy zdąże przed świętami :( w kazdym razie zapasu jeszcze troche mam....w końcu 365 dni to bardzo dużo :)

Ale nie martwcie się moje drogie koleżanki...nie zapomne o was napewno :))))))))))))))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech