Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 8 grudnia 2008

Kawałek styczniowej myszki i Mikołajkowe prezenty

Pół soboty spędziłam nad wykonaniem takich dwóch małych mikołajkowych prezencików dla dzieciaków...


A dziś rano zrobiłam kolejny kawałeczek styczniowej myszki... w sumie trochę jej już widac, więc można pokazać... Niestety weekend miałam bardzo zajęty i nie miałam czasu tknąć haftów :(


Muszę trochę przyspieszyć, bo do końca roku trzeba ją wysłać... a ja w lesie jestem...

Poza tym kolejny raz spróbuje szcześcia w blogowym candy...a nawet w dwóch:

1. Candy na blogu Papierki Izis....zapisywać się można do 13 grudnia do 18:00

2. Candy na blogu Wendy.... zapisywać się można do 14 grudnia br.

Może tym razem mi się poszczęści...

*********************************************
No i wreszcie doczekałam sie kołderki z moim kwadracikiem... Uszyła ją ReniaS - śliczna!! Na razie jednej... czekam na więcej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech