Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 31 grudnia 2008

Noworocznie :)

Witam wszytkich

...na początek mała niespodzianka :) kto prześle mi printscreen z 17.000 liczba gości, dostanie ode mnie mały noworoczny upominek :)
* * *
A oto co ja dostałam ostatnio od naszej blogowej koleżanki Jeniulki w ramach konkursu, na który sie załapałam na jej blogu :)

Super prezenty - dziękuję Ci bardzo :)

No...i to by było na tyle... prace nak kołderkowym kwadracikiem trwaja...czasu coraz mniej :(

A tymczasem
życzę wszystkim wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2009, pomyślności, spełnienia marzeń - tych, które się nie spełniły w roku bieżącym, dobrej zabawy sylwestrowej, odpoczynku, dużo słońca każdego dnia i nocy i wiele udanych robótek...

Beata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech