Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 15 grudnia 2008

RR - "Calendar Mice" - styczeń skończony

Wczoraj wieczorem skończyłam haftować pierwszą styczniową myszkę na moim kalendarzu... Teraz muszę ją wysłać do następnej osoby na liście, która zrobi kolejna myszkę i wyśle ją do kolejnej osoby która zrobi kolejną myszkę, i tak dalej i tak dalej, aż cały zrobiony kalendarz wróci w grudniu 2009 roku do mnie :) I takim sposobem 12 osób będzie miała po jednym super kalandarzu zrobionym przez 12 blogowych koleżanek...



Zrobiłam też kilka wizytówek do świątecznych prezentów, ale niestety nie wyszło mi zdjęcie...
Z uwagi na to że weekend był zakupowy to nie miałam więcej czasu na haftowanie :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech