Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 23 stycznia 2009

Serduszka...

Zrobiłam dwa serduszka na własny konkurs..nie wiem czy to trochę nie dziwne... ale takie są ładne, że się nie mogę na nie napatrzeć!! Tylko muszę jeszcze coś z nich zrobić... ale to dziś wieczorem może...albo jutro rano :)

Powoli napływaja kolejne zdjęcia... mam już 17 :) brakuje mi 15 sztuk no i mojego :) czyli razem 16 :)

Zdjęcia umieszczę w albumie na google... jakoś fotosik do mnie nie przemawia... dam we wpisie link, żeby mozna było do niego zajrzec, obejrzeć i zagłosować (w komentarzu. Już się nie mogę doczekać kolejnych waszych prac i wyników głosowania :)

No własnie, co do głosowania...to mój blog niestety nie zakwalifikował sie do III etapu Bloga Roku 2008
...ale z tego co widziałam, to żaden z naszych blogów robótkowych nie wszedł... możemy sobie same zrobić taki plebiscyt...na robótkowego bloga roku 2008 :)
Kto się podejmie zorganizowania u siebie na blogu??

P.S. Przygotowałam niespodziankę dla eltei, która podaruje mi swoją pracę konkursową...ale zapomniałam zabrać z domu do wysłania :( No i pokażę ją dopiero jak dotrze do nowej właścicielki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech