Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 2 stycznia 2009

Urodzinowe rozmyślanie...

Nie wiem z czego wszyscy się cieszą w noc sylwestrową... przeciez z każdym nowym rokiem robimy się coraz starsi... a co niektórzy, w tym ja, dosłownie starsi... bo jak ktoś się urodził w maju, lipcu lub wrześniu, to tylko rocznikowo jest starczy a faktycznie dopiero później...a ja :) Nowy Rok kolejny roczek mi dopisuje... Kiedyś nie mogłam doczekać się kiedy będę dorosła i będę miała 18 lat... teraz też bym chciała mieć te 18 lat :( Ale czas jest nieubłagany...pędzi jak głupi...niedawno, dosłownie chwilę temu, minęła mi 25-ta zima...a tu już następna, nawet się człowiek nie zdażył obejrzeć.
Fakt że Nowy Rok może przynieść coś nowego...coś lepszego...ale ja wiem, czy to jest powód do radości podczas gdy lata lecą i juz nie wróca :( Nie to że narzekam, nadal jestem piękna i młoda i całe życie przede mna...ale już tylko 75 lat mi zostało z tych stu, których mi każdy życzył...

Może starczy tych rozmyślań...
...zapraszam wszystkich na torcik urodzinowy...



I dziękuje za pierwsze życzenia :)
P.S. Liczbę świeczek na torcie oczywiście należy przemnożyć przez odpowiedni współczynnik...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech