Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 26 stycznia 2009

Uwaga, uwaga... kolejny etap konkursu zakończony...

Oto one:
......cudowne, zapierające dech w piersi, zadziwiające, przepiękne, śliczne, oryginalne i niepowtarzalne.......

Niestety nie dotarły do mnie wszystkie zdjęcia... jedno pozwoliłam sobie zapisać z bloga, bo widziałam zrobione, a do mnie nie przyszło... dostałam również dwa usprawiedliwienia...Tak więc trzech zdjęć nie mam...
Nie wiem, co jest powodem ich braku...ale było duuużo czasu na zrobienie pracy, więc ogłaszam zamknięcie kolejnego etapu konkursu, jakim było przysyłanie prac...

Od dziś do 30 stycznia br roku, każdy (nie tylko osoby, które brały udział w konkursie), w komentarzu pod tym postem, może oddać głos na 5 prac :) w następujący sposób:

1 pkt - interesujący
2 pkt - ładny
3 pkt - bardzo ładny
4 pkt - śliczny
5 pkt - super!!!!

Oczywiście nie głosujemy na swoje zdjęcie!! 2 lutego br podam oficjalne wyniki głosowania... i wybiorę jeden hafcik, który mi się najbardziej podoba, a jego właścicielka otrzyma ode mnie niespodziankę.

A co do wzajemnego obdarowania się prezentami... myślę, że jak komuś nie udało sie zdążyć z pracą konkursową,to nie znaczy, że nie obdaruje wylosowanej osoby... i chyba w tej kwestii pozostanie wszystko bez zmian. Jak myślicie?? Bo teraz wszystko zmianiać, przesyłać adresy... to strasznie dużo roboty :)

ZATEM ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO GŁOSOWANIA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech