Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 7 stycznia 2009

Zapisałam się na kolejne candy ...

Właśnie zapisałam się na kolejne blogowe candy...tym razem na blogu Something Sweet :) Nigdy nie miałam szczęścia w takich zabawach... ale los trzeba kusić... Może tym razem się uda :)

Co do haftów...zrobiłam kolejne krzyzyki na brzozach...ale zbyt mało, żeby pokazywać... oczywiście miałam problem z czytaniem legendy... bo zrobiłam trochę krzyżyków dwoma nitkami a okazało się że miało być jedną... na szczeście dwoma nitkami zrobiłam te półkrzyżyli pod spodem, a już przykryłam półkrzyżykami zrobionymi jedną nitką...mam nadzieję, że nie bedzie tego bardzo widać... nie chciało mi się pruć...

No i wczoraj wysłałam kwadracik...mam nadzieję, że dojdzie na czas...zdjęcie zrobiłam...ale siedzi sobie w aparacie :) Pokarzę później :)

Czyli dziś będzie bez zdjęć...

U nas jest straszny mróz...dziś rano znowu było -18 stopni :) Wczoraj wieczorem byliśmy na bardzo krótkim spacerku - bardzo bardzo krótkim, bo było -15 :)
A co rano, jak jedziemy do pracy, to wschodzi prześliczne słońce... jest takie ogromne i czerwonopomarańczowe...i tak cudnie przedziera się zza drzew, a potem wschodzi nad drzewami...cudny widok... niestety za każdym razem zapominamy zabrać aparatu, żeby to uwiecznić. Może jutro się uda, o ile mróz nie odpuści :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech