Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 2 lutego 2009

Efekty weekendowej pracy

Tyle mam do pokazania, ze nie wiem od czego zacząć.

Może zacznę od pokazania prezentu, który wysłałam eltei (paczka doszła w zeszłym tygodniu) w zamian za super zestaw, który był jej praca konkursową. Otóż zrobiłam taką zawieszkę :) Kiedyś podczas choroby zrobiłam sobie take serduszko z gołąbkiem i tak sobie leżało i leżało, aż się doczekało wykorzystania. Prezent sie bardzo spodobał, co mnie ogromnie cieszy :)

W czasie weekendu przygotowywałam drobiazgi i niespodzianki w ramach konkursików PIF, niespodziankę dla wylosowanej dla mnie osoby w moim konkursie oraz na najładniejszą prace konkursową (wg mnie oczywiście). No i mam już prawie wszystkie paczuszki skompletowane. Składają się z przeróżnych drobiazgów - wszystkiego p otrochu. Mam nadzieję, że sie spodobają nowym właścicielkom :) No i niestety nie moge ich pokazać, dopóki nie dostane informacji, ze paczka dosła tam gdzie powinna :) no bo to juz nie byłaby niespodzianka...

Ale jest jeszcze jedna rzecz, którą zrobiłam i którą moge pokazać, a mianowice nowa okładka mojego notesika :)

Wczoraj okazało się, że Mój Przyszły Mąż zostanuie ojcem chrzestnym Gabrysi - córki jego brata ciotecznego... no więc kolejny hafcik do zrobienia. Tylko mam dylemat, bo nie wiem którą metryczkę wybrać. Zastanawiam się nad kilkoma:

Te misie na sznurku sa słodkie... mam jeszcze misia TT, ale że nie lubie dwa razy tego samego haftu robić, to nie bedę go robiła, bo chciałam dla swojego dziecka własnie taki zrobić (kiedyś).
Chrzest ma być pod koniec kwietnia, więc jeszcze troche czasu mam, ale wolę się wcześniej przygotować :) No i jeszcze wypadałoby zrobić jakas karteczkę z okazji chrztu - może ktoś ma jakis ładny wzorek na kartkę??
Pod koniec maja moja koleżanka bierze ślub, więc kolejny hafcik do zrobienia... w sumie wzór juz wybrałam - dłonie vervaco (takie na niebieskim tle). Jedna koleżanka z pracy gdzieś w kwietniu - tak słyszałam, więc teą jakaś karteczka by sie przydała... sporo roboty będzie na następny kwartał :)

Oczywiście na nasz ślub też mam już wybrany hafcik... i wzorek na poduszeczke na obraczki też - w piątek własnie znalazłam świetny wzorek. Ale to jeszcze odległy czas...
A dziś przyszła paczka. W sklepie www.haftrzyzykowy.pl zamaiwałam zapas kanwy... Aidę 14 - pasek na kołderkowe kwadraciki - taki był zamysł, a na co wykorzystam, to któż to wie... (27 cm szeroki) - taki z końcówki materiału, Aidę 16 białą i ecru i Aidę 18 białą i ecru. Po 30 cm każdej (szerokość chyba 110 cm). Do tego zamówiłam papierowe bobinki do nawijania muliny i dostałam wzór haftu na kartkę walentynkową. Ekspresem doszła ta paczka, bo chyba w piątek zamawiałam, albo w czwartek po południu.
Już się nie moge doczekać, kiedy coś na niej wyhaftuję... Będzie w sam raz na metryczk i obrazek ślubny :)
No i to tyle... zatem niebawem zabieram się za wsysłkę. Proszę każdą z was, która dostanie niespodziankę, o poinformowanie mnie w mailu (bbzielinska@poczta.onet.pl) żebym mogła jak najszybciej pokazać na blogu, co zrobiłam :)

1 komentarz:

  1. Witaj, Beatko! Pilnie poszukuję wzoru takiego niemowlaczka na dłoni - chcę go zrobić z dedykacją dla WOSP. Te, które znajduję na necie, są zbyt drobne i nieczytelne. Wspomożesz koleżankę hafciarkę z Mazur? Pozdrawiam, Krystyna

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech