Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 20 lutego 2009

Znowu Candy ... i znowu nic nie wygram :(

Ja to nie mam szcześcia w konkursach, zabawach itp. Nigdy nie udało mi się nic wygrać... ale chyba tak musi być...nie możnamieć za dużo szcześcia na raz...
Zapisałam się na kolejne candy... ale w sumie nie wiem po co... i tak nic nie wygram, bo mnie nikt nie wylosuje... los z moim nickiem schowa się w najdalszy kąt i nikt go nie zauważy... no ale trudno...
A może tym razem mi sie uda... :) Wejdźcie na blog Moje robótki ręczne... tam jest kolejne Candy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech