Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 2 marca 2009

Gotowy kwadracik

Własnie przygotowałam do wysłania kolejny kołderkowy kwadracik...

Tym razem powędruje on na kołderkę nr 714 dla Maćka, który uwielbia piłkę nożną...

Gotowy kwadracik można zobaczyć tu :)

* * * * * * * * * * * * * *

Zauważyłam też pierwsze oznaki wiosny...

No i ta piękna pogoda... wczoraj byliśmy na wiosennym spacerku, z aparatem oczywiście... polowaliśmy na ptaszki, które już cudnie zaczęły świergolić... udało mi się sfotografować kilka sztuk ... ale zdjęcia nadal w aparacie, nie mogłam ich zidentyfikować :) Już się nie mogę doczekać, kiedy pojedziemy na działkę... tam jest zawsze tyle różnych ptaków :) W zeszłe lato udało mi się kilka osobników sfotografować i co najważniejsze, zidentyfikować...bo to wcale nie jest taka łatwa sprawa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech