Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 9 marca 2009

Kapcie cz. 3 i JA :)

Udało mi się przez weekend zrobić trochę krzyzyków... ale też niewiele... przygotowania do imienin zajęły mi trochę czasu... potem byliśmy na zakupach.... i tak zleciało...

Widać kolejną parę kapci :)

A oto ja :) postanowiłam zmienić kolor włosów :)

A dziś rano, przed pracą skoczyliśmy na 7:00 na basen :)Trzeba się trochę poruszać, bo przez zimę przybyło troszkęciałka :) Jak się tylko zrobi ciepło, musimy ściągnąć rowerki i zacząć jeżdzić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech