Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 3 kwietnia 2009

Drugi wpis

Cieszę się, że jest zainteresowanie zabawą...

anek-73 - to, w którą stornę robisz krzyżyki mi bynajmniej nie przeszkadza, tylko ty będziesz musiała zwracać uwagę w którą stronę na jakiej pracy są stawiane krzyżyki, bo różnie dziewczyny robią. Ja np. najpierw robię pochylone w prawo a potem pochylone w lewo... i jak ci się trafi np. moja kanwa, to będziesz musiała robić tak samo. Nie wiem, jak inne robią, ale mniej więcej pół na pół, także różnie to będzie. Ja chyba kiedyś też robiłam tak jak ty...ale mi się odmieniło :) W ogóle to kiedyś robiłam każdy w inną stronę. Ja teraz robię myszki... na cztery do tej pory tylko jedna trafiła mi się z odwrotnie do moich robionymi krzyżykami...Co do terminu, to elishafciarka zaproponowała, żebyśmy zaczęły na I dzień lata :) W sumie to fajny pomysł... w sumie Nadmorskie Wspomnienie z latem jest związane... A co wpisu, to listę mam w pracy, więc teraz zapiszę Cię na zastępczą, na kartce, a w poniedziałek dopiszę :)

em_ila - Ciebie również zapiszę na właściwa listę w poniedziałek, jesteś na 6. miejscu...

ania.935 - posiadanie bloga nie jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w zabawie:) także możesz śmiało się zapisać :) przecież nie musisz pokazywać wszystkiego na blogu, a jak chcesz, to mogę ci użyczyć mojego :) zrobiłabym ci osobna kategorię, albo bym po prostu wrzucała co jakiś czas przesyłane przez Ciebie zdjęcia :) Przemyśl to koniecznie :)

Zatem moje drogie... wynika z tego, że są jeszcze tylko 3 wolne miejsca, bo uważam że ten pierwszy podział, na 8 części jest trafniejszy... no chyba, że któraś z was bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo będzie chciał :) tzn.dwie z was będą chciały... Czekam na dalsze zgłoszenia... Dowiedziałam się od elishafciarki, od której dostałam kiedyś ten wzór, że na ten obrazek skłąda się 27 kolorów mulinek... w oryginale sa Dimensions, ale ona już znalazła zamienniki na DMC, ale można też robić Ariadną albo Anchorem, albo różnymi... byle tylko kolor był dobrze zamieniony...bo trzeba pamiętać, że tylko pierwszy obrazek będziemy wykonywać na swojej pracy, a pozostałe na kanwach koleżanek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech