Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 29 kwietnia 2009

Echa komentarzy i wreszcie trochę haftów :0

Na razie bez nowych haftów, czasu nadal nie mam kompletnie... dziś do 20.00 jutro do 20.00, w czwartek wypadałoby się spakować, nie mówiąc o jakimś obiedzie na środę i czwartek... masakra... dopiero jak wyjedziemy to być może sobie pohaftuję... tzn. muszę, bo mam kilka pilnych rzeczy do zrobienia: myszkę kwietniowa jeszcze, hafcik na kartke urodzinowa na 8 maja, kwadracik do 15 maja, no i chciałam jeszcze dokończyć moje brzozy... no i planowaam haft na ślub dla koleżanki na 23 maja, ale widzę, że chyba skończy się na jakiejś małej kartce :) bo nie wiem kiedy bym go miała zrobić....

* * * * *

gazynia - dzięki. A na spotakniu było świetnie... normalnie jak w grupie dobrze znanych koleżanek, a przecież wszystkie widziałam pierwszy raz :) jak będzie kolejne, chyba jesienią, to też pojadę. Super atmosfera,jak w domu... i każda z nich miała tyle zapału do haftowania, do szycia, tyle serca wkładały w to co robiły, że aż miło było patrzeć.

ulaihaft - dzieki. U nas też jest bardzo sucho, nie padało bardzo długo, a na działce to aż się kurzy przy kopaniu w ziemi, ale jak dla mnie to do wtorku może jeszcze trochę pobyć sucho, bo poprzedmi cały weekend majowy padało :(

nerula - dzięki, aparat mamy lustrzankę Olympusa E-520 z dwoma obiektywami 14-42 mm i 40-150 mm.w porównaniu do poprzedniego to robi super zdjęcia...

ulla-hafcik - to miłe, że twoje wyobrażenia o mnie pokryły się mniej więcej z rzeczywistością. To cos w stylu: "Pokaż mi zsówj haf a powiem Ci kim jesteś" ;)

gajeczka84 - Dziękuję, a te pierwsze kwiatuszki so sasanki... jak chcesz to mogę ci dać trochę kłączy... one bardzo szybko się rozrastają...ale kwitna wczesną wiosną a potem to tylko zielone liście są... podobnego koloru jest barwinek, też się szybko rozrasta i zdecydowanie dłużej kwitnie :)

blogagnieszki - masz rację... na początku wiosny każda jej oznaka bardzo cieszy, każdy kwiatek, każdy listek, każde stworzenie zachwyca oko...

* * * * *

A tak wygląda mój kwdaracik na kołderkę dla Zuzi... część robiłam w sobotę na spotkaniu kołderkowym :) i troszke wczoraj :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech