Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

czwartek, 30 lipca 2009

Poduszeczka cz. 2

Wczoraj wieczorkiem przysiadłam i dorobiłam wstęgę z datą i jeden z 4 napisów... bardzo przyjemnie się haftuje takie maleństwa...

Juz się nie mogę doczekać jak skończę... W końcu pozostało tylko 9 dni :)))))))))))))))))

tylko mam dylemat... hafcik ma byc ozdobiony koralikami... pomijam fakt, że nie wiem jaki kolor wybrać, ale z doświadczenia wiem, że kanwę z koralikami bardzo źle się prasuje po upraniu... i nie wiem, kiedy mam te koraliki przyszyć, bo znowu jak upiorę, uprasuję i przyszyje, to może się trochę pognieść. Znowu jak uprasuję z koralikami, to będzie pogniecione wkoło tych koralików... I tak źle i tak niedobrze... może ktoś mi doradzi, bo na pewno kiedyś któraś z Was robiła coś z koralikami... No i nadal się zastanawiam nad drugą stroną podusi...

I jeszcze nie wiem, jak przyszyć taki grubszy sznurek na szwie :)
Albo może lepiej obszyję koralikami... kupię takie perłowe :) Tak, to jest dobry pomysł...

* * * * *

A Mój Skarb nie miał dziś w nocy tak wysokiej gorączki jak poprzednio... rano tylko mu wzrosła do 37,6 no ale to zawsze lepiej niż 38... Mam nadzieję, że wreszcie go opuści to coś co go męczy :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech