Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 7 sierpnia 2009

Żuraw Gdański - reaktywacja - cz. 1

To mój ostatni wpis na tym blogu...

Wczoraj powróciłam do haftowania mojego żurawia gdańskiego z Haftów Polskich.

Niewiele zrobiłam, bo tylko to, co zakreślone, resztę wyhaftowałam dawno temu.

Może na razie nie wygląda efektownie, bo kaftuję jedną nitką na takiej gęstej kanwie - chyba 20ct, poprzedni obrazek Sandomierz robiłam dwiema nitkami i to wyglądało i haftowała się fatalnie, bo za bardzo naćkane... teraz jednak są prześwity, ale myślę, że jak się upierze, to ta kanwa się minimalnie skurczy i prześwity znikną. Trochę roboty będzie z tym Gdańskiem, ale dam radę...
...to i tak mniejszy obrazek od tego, jaki zamówił sobie u elishafciarki jej maż ;)

* * * * * *

No... a tak w ogóle to jutro bierzemy ślub... i jakoś tak wcale się nie denerwuję tym faktem :)

W zasadzie nie podoba mi się to, że sie przeziębiłam, no ale już dziś jest lepiej, tylko trochę kaszlu i kataru mam.. syropek z cebuli to cudowny lek na przeziębienie, tylko szkoda że taki ochydny w smaku.

Tak więc zgodnie z moimi zapowiedziami przenoszę się na blogspot.com... gdzie bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających mój blog zapraszam!!!

A po weekendzie powrócę już nie jako bebezet... zostanie samo bebe.. albo bebegie :)

6 komentarzy:

  1. Życzę, by teraz spełniały się marzenia- Twoje, Jego i Wasze wspólne
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, co zrobić - jak mąż chce, to żona musi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko - nie ma się co denerwować. Będzie wszystko dobrze.

    Pozdrawiam
    Lucyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech się Wam Młodzi szczęści
    co roku idźcie razem przez życie
    trzymając się za ręce.
    Wielka miłość niech
    dotrzymuje Wam kroku
    i uśmiechajcie się do
    niej co dnia w podzięce,
    bo wielkie to szczęście
    spotykać ją na swej drodze
    i zabrać w podróż życia,
    na dłużej zatrzymać,
    więc dbajcie o nią
    w skwarze i w chłodzie
    bo piękniejszego daru na
    ziemi nie ma.

    W tak pięknym dniu , życzę duuużo miłości i jeszcze więcej tolerancji i zrozumienia . Sabina

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko, życzę Wam aby ten dzień był jednym z najpiękniejszych dni w Waszym życiu, abyście wkroczyli na tę nową drogę z radością i odwagą. Dbajcie o siebie nawzajem, szanujcie i kochajcie, pielegnując Waszą miłość każdego dnia! Wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniałam dodać adresu mojego bloga
    http://rosse5.blox.pl/html/
    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech