Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 7 września 2009

Pobierowo - cz. 2

Dziś byliśmy na wycieczce plażą w Pustkowie, Trzęsaczu i Rewalu... w sumie zrobiliśmy ponad 10 km... pogoda była bardzo ładna - wreszcie świeciło słoneczko i przestało wiać nad morzem... ale dziś jeszcze się nie kąpaliśmy... jutro planujemy iść na plażę :)

A w moich haftach trochę przybyło :)

Myszka lipcowa skończona... może jutro ją wyślę... jak znajdziemy pocztę...



TU w większym rozmiarze...

A to kalendarz Eguni... czyż nie jest piękny...



Zaczęłam nowy hafcik z morskim motywem...



Niestety haftuję zamiennikami no i kolory nie są takie jak w oryginale...



ale mam nadzieję, że efekt końcowy będzie zadowalający... niestety nie miałam czasu dobrać lepiej kolorów zamiennych, ale może będzie ok. Niestety brakuje mi jednego koloru... więc nie uda mi się skończyć tego haftu tutaj.. chyba że na wycieczce do Kołobrzegu albo do Świnoujścia znajdę przypadkiem pasmanterię...

Mam ze sobą jeszcze jeden obrazek z tej serii...



Może uda mi się go jeszcze zrobić... bo jak na razie dobrze mi idzie... no i dużo meczy będzie w najbliższym czasie :) i podczas plażowania też jest dużo czasu na haftowanie...


1 komentarz:

  1. hej hej! Pustkowo to moja najulubieńsza nadmorska miejscowość, trasę do Rewela znam jak własną kieszeń :-) A pocztę masz w Pobierowie - poszukaj na mapie w necie :-)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech