Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 3 listopada 2009

Dwa słowa o Julce :)

Wczoraj byłam na kolejnej wizycie
Julka waży około 1950 g.
Od poprzedniej wizyty, która była 2 października, przytyła 820g.
Jak tak dalej pójdzie, to po urodzeniu będzie elegancko ważyła 3500 g.

Poza tym ułożona jest już, od dawna w sumie, główką do dołu...
a to, co czuje czasami pod żebrami i na żołądku to podobno jej nóżki :)

Termin porodu z wagi odpowiedniej na 31 tydzień ciąży przypada bardziej na 2 stycznia niż na święta, jak wyszło z poprzedniego USG.

Na 23 listopada jestem zapisana na kolejne większe USG, zobaczymy co wtedy wyjdzie :)

Mam jednak nadzieję, że jednak poczeka do nowego roku :)
co byłoby o wiele korzystniejsze niż urodzenie jeszcze w 2009 :)

* * * * *

W związku z licznymi ostatnio narodzinami wśród rodziny i znajomych, muszę zrobić - na razie - dwie metryczki.





Niestety do tej z dziewczynka nie mam legendy... tzn. mam ale bez numerów muliny DMC, tylko same nazwy kolorów. Czy ktoś mógłby mnie poratować jak ma taki schemat kompletny? Byłabym bardzo wdzięczna. To jest wzór Vervaco nr 45.697.

Spróbuje jeszcze poszukać innego wzoru, bo wprawdzie mam sporo matryczek, ale jakoś mi za wiele z nich się nie podoba.

2 komentarze:

  1. JUlka rośnie jak na drożdzach.Slicne metryczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech Wam zdrowo rośnie. Mój Smyk tez przybiera na wadze. Zaraz zacznie się zdecydowanie wieksze tempo.
    Pozdrawiam
    Lucyna

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech