Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 18 listopada 2009

Mały hafcik ...

Wczoraj podczas filmu "Rekrut" zrobiłam taki mały hafcik :)



Czy ktoś zgadnie w jakim celu ten hafcik?
Nie pamiętam czy kiedyś pisałam :)

Dziś po pracy jadę dalej szyć :)
Niestety brakuje mi jeszcze jednego, więc i tak nie skończę...
ale zawsze coś tam podłubię. Paski muszę poszyć... kupa z tym roboty będzie.

Zapomniałam wspomnieć, że wreszcie dotarła do mnie kolejna myszka do zrobienia... ale jakaś taka strasznie zaległa... ciekawe kiedy przyjdzie do mnie cały mój zrobiony kalendarz...

3 komentarze:

  1. Witaj.Jestem tu gościem od dawna ale dopiero dziś się ujawniam :)To co robisz kochana to prawdziwe dzieła sztuki,piękne i jeszcze raz piękne.Podziwiam z zachwytem.
    Mam do Ciebie pytanie.Masz może w swoich wzorach coś z okazji Chrztu dla maleńkiej dziewczynki?Za jakiś miesiąc zostanę jej mamą chrzestną i chciałabym podarować jej coś szczególnego.Krzyżykuję średnio ale myślę że dam radę.Zechcesz mi pomóc?Będę wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście poszukam... sporo wzorów mam na moim chomiku www.chomikuj.pl/bbzielinska - zajrzyj do działu haft krzyżykowy. Poszukam jeszcze w komputerze..

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzory przejrzałam,dziękuję.Najbardziej marzy mi się Anioł Stróż pochylający się nad dzieckiem...szukam dalej.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech