Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 1 stycznia 2010

Julka i Mama


31 grudnia o godzinie 2:35 urodziła się Julia. Ma 3750 g oraz 55 cm. Obie dziewczyny są w pełni zdrowe.
Napewno już niedługo sama wam to wszystko opisze.

33 komentarze:

  1. Najserdeczniejsze gratulacje i samych tylko radości z dzieciątka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje serdeczne GRATULACJE- pięknie wyglądacie - niech malutka się zdrowo chowa- buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. No to gratuluję obojga rodzicom składam,ściskam Beatkę,a malutkiej mały "cmoczek".A co do daty urodzin,ja mojego syna urodziłam też 31,też o 2..tylko 10,tylko 12 lat temu:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję serdecznie pięknej córeczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) Sliczne Dziewczyny
    Poz.Dana
    http://damar5.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i pozdrawiam kobietki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję z całego serca!
    Trzymajcie się zdrowo :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje serdeczne gratulacje!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!!!
    Trzymajcie się zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Piękne wejście w Nowy Rok:) No to miałas fajnego Sylwestra;) Niech się córeczka zdrowo chowa:) Pozdrawiam

    http://rosse5.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielkie, wielkie Gratulacje. Julci życzę samych pięknych chwil w życiu, a Wam wiele radości z cudu macierzyństwa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Beatko - moje gratulacje. Już masz Maleńką koło siebie.
    Mój Smyk też wyrywa się na świat, więc muszę leżeć.

    Pozdrawiam serdecznie
    Lucyna
    mulinkowe-krzyzyki

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam !!!
    Przesyłam gratulacje i życzę dużo sił na nadchodzące dni.
    Pozdrawiam Iza N-P.
    www.golddust.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla szczęśliwych rodziców!!!!
    Wszystkiego najlepszego dla Juleczki (o:

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdeczne gratulacje dla szczęśliwych rodziców! I wszystkiego dobrego dla Julci:) Niech się zdrowo chowa!

    OdpowiedzUsuń
  17. Beatko,Gratulacje!!! całkiem duża Twoja panienka:)Wszystkiego dobrego i zdrówka dla Was dziewczyny:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulcje !
    Najsłodsze dziewczyny jakie widziałam.
    całuski :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję z całego serca i życzę samych radości z Juleczką :-)
    Pozdrawiam cieplutko
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje maleństwa jest śliczna:) Życzę wielkiej pociechy z Julci:) Niech Wam rośnie na mądrą grzeczną córcię i niech Wam daje dużo radości:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale sobie super datę wybrała :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje najszczersze gratulacje dla Rodziców !!!!!!pozdrawiam
    AgA19791a

    OdpowiedzUsuń
  23. Sms-em już gratulowałam, a tutaj przegapiłam wpis. Z całego serca gratuluję, czekają Was wspaniałe, niezapomniane chwile. Julka jest prześliczna, niech się chowa zdrowo, a Tobie Beatko życzę jak najszybszego powrotu do pełni sił! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta dam!!! Beatko, masz Córę jak Złoto. Właściwie Macie :)
    Gratuluję dobrego samopoczucia i życzę dużo i jeszcze więcej zdrowia i szczęścia!

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech