Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 4 stycznia 2010

Post noworoczny

Jak już wiecie - dzięki Mojemu Kochanemu Mężowi - 30 grudnia Julka stwierdziła, że ona chce już wyjść no i nie było rady... trzeba było jechać do szpitala...
no i się urodziła w Sylwestra o godzinie 2.35.

Każde jej urodziny będą hucznie świętowane :)
Wszyscy będą strzelać i bawić się z tej okazji :)

Dziś już ma 4 dni i wygląda tak:

Do domu wróciliśmy w sobotę po południu :) była to niespodzianka, bo podejrzewali u Julki pojawienie się w najbliższym czasie żółtaczki i miałyśmy zostać dłużej, ale na szczęście po porannym sobotnim obchodzie okazało się że wszystko jest OK i możemy już wracać do domu.

Bardzo wszystkim dziękuję za gratulacje, miłe słowa i życzenia...
nie spodziewałam się ich aż tylu :)

* * * * *

A teraz trochę za świata haftu...

może zacznę od paczuszki, która dotarła wreszcie do Ani z Kłodzka...
w paczuszce był taki oto igielniczek - oczywiście z kotami...

i taki malutki obrazek - też z kotami :)

* * * * *
Przyszła też paczka którą zamówiłam...

a w niej również katalog haftów DMC

Dostałam też 3 śliczne karteczki świąteczne

od Mirki

od Eltei

i od Renatki

Wszystkie oczywiście ręcznie robione. Ja niestety na te święta się nie popisałam...
ale może na Wielkanoc się poprawię :)

A na koniec moje hafciki...
Zrobiłam kawałek drugiej części brzóz...

Tak wygląda całość mojej roboty...


A dla poprawy humoru zaczęłam haft - dosyć spory - na który chorowałam już od jakiegoś czasu... są to piwonie Lanarte. Będzie wyglądał tak:

Więcej o nim jutro :)

16 komentarzy:

  1. Śliczna dziewuszka, niech rośnie zdrowo :)
    Jeszcze raz gratulacje!
    A prace też śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka Ona jest piękna! Bardzo do Ciebie podobna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności maleńkie :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję Rodzicom prześlicznej Córeńki;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ładnie - dopiero w domu, zamiast gapić się w Córkę to tu wypisujesz posty na kilometr!
    Ale peonie pokaż koniecznie, bo mały włos a miałam je zacząć po świętach robić :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam się nie dziwię, że Beatka chciała się pochwalić córeczką, bo jest czym! (kim). Śliczna :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna córka. Czekam na piwonie bo są piękne

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ ona długaśna:) Śliczna jest! Jeszcze raz serdecznie Wam gratuluję:) Niech zdowo rośnie kruszynka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W rzeczywistości jest Julia jeszcze ładniejsza,
    ale zdjęcia są bardzo ładne.
    Teraz nabierajcie sił. Pozdrawiam całą rodzinkę

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna dziewczyneczka! Niech zdrowo rośnie ku radości Rodziców! A na Wielkanoc... to chyba raczej pochwalisz się... Julką, a nie kartkami. Problem czasowy znany z autopsji.
    Zdrówka życzę całej Rodzince!
    Pozdrawiam cieplutko
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta córa,i mój syn też w ten huczny dzień sylwestrowy obchodzi urodziny,trochę mnie to na początku"gryzło",ale teraz już się z tego cieszę.Dla Ciebie życzę szybkiego powrotu do sił(nie forsuj się zbytnio),a dla malutkiej ZDRÓWKA.

    OdpowiedzUsuń
  12. Beatko masz śliczną córeczkę, już dawno miałam to napisać. Taki maluszek to najwspanialszy prezent :-). Dużo zdrowia życzę i powrotu do pełni sił, pozdrawiam - Abulinka

    OdpowiedzUsuń
  13. Julcia jest prześliczna :) I że jeszcze masz czas na robótki!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje !!!Jest śliczniutka !!!!!!! Życzę zdrówka dla Ciebie i Małej !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję!
    Macie piękną córeczkę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Julcia jest ślicznym maluszkiem, oby dobrze i zdrowo się chowała.
    Piękny haft wybrałaś i będę niecierpliwie śledzić jak będzie rozkwitać na Twojej kanwie.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech