Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 16 lutego 2010

Podział kanwy

Mam już wszystkie niezbędne mi informacje... wszystkie adresy, nicki itp.

Jeżeli chodzi o termin to jest zdecydowana przewaga, żeby zacząć od 1 marca... kilka osób wolałoby później... więc moja propozycja jest taka żeby zacząć od 20 marca... nie wiem czy te 3 tygodnie wam się na coś przydadzą... ale chciałabym żeby było w miarę sprawiedliwie... no bo jednak na 10 0sób 6 chce jak najszybciej zacząć - i wcale im się nie dziwię :) Oczywiście jeżeli chcecie, to możecie zacząć jak tylko otrzymacie ode mnie maila z niezbędnymi informacjami :)

Ja podzieliłam już swoją kanwę... wygląda tak:

Kratki 10x10 krzyżyków namalowałam czerwoną kredką spieralną,
a podział na obrazki zieloną niteczką...

Dobra, lecę przygotować dla was maila :)

11 komentarzy:

  1. Pisałam już w mailu ale jeszcze tu napisze ;) Brakuje mi w mailu klucza do wzoru, są tylko wymienniki i mam pytanie czy wszyscy na początku wyszywają tą linę co jest naokoło obrazka czy nie ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko,nie dostałam maila:( czy może nie zdążyłaś wysłac?jeśli tak, to czekam cierpliwie

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie Beatko - nie ma legendy... Albo ja mimo moich okularów niedowidzę;P Wysłałam Ci maila - mały błąd w danych

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uważam że lepiej zrobić ten sznur dookoła od razu samemu na poczatku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem za tym, aby sznur zrobic samego od razu. Czy koniecznie trzeba kratkować aidę?
    Pozdrawiam
    Agnieszka
    P.S. Ja też nie dostałam mail'a.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba czeka mnie wyprawa do kolorowego ksero żeby wyraźnie wydrukować wzór, bo drukarkę mam niestety czarno-białą:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze mam pytanie dotyczące zeszytów towarzyszących RR: czy to jest jakiś zwykły zeszyt, czy może ma jakąś inną formę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko, nie wiem czy mój mail doszedł bo próbowałam kilka razy ale był jakiś problem - chodzi o mulinkę DMC nr 504. Ja wczoraj kupowałam muliny do obrazka i ten kolor ma teraz nr 3813 (jest na nim jeszcze stare oznaczenie - 504).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko,ja nadal nie dostałam maila:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko może podaj jeszcze raz swój mail bo ja tez próbowałam wysłać zbiorowego maila i cos mi wywalało że w Twoim adresie jest błąd:/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak oglądam ten wzór ( Mąż mi kolorem wydrukował:) Nie ma ćwierćkrzyżyków dzięki Bogu uff:)
    Powiedzcie mi, czy któraś z Was oprócz mnie będzie wyszywała na 16-tce?? I czy ja dobrze rozumiem tę legendę? Od góry patrząc - po 1 nitce z dwóch kolorów; całe krzyżyki 2 nitkami, półkrzyżyki 2 nitkami i półkrzyżki 3 nitkami? Te 3 nitki to na 16-tce chyba dziwnie będą wyglądać. Prosze o radę:)
    I kiedy następuje pierwsza wysyłka bo trochę się pogubiłam;P

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech