Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

czwartek, 22 kwietnia 2010

mały prezencik...

Zrobiłam mały hafcik na urodziny dla jednej małej panny, która dziś kończy 7 lat...
...a pamiętam jak niedawno się urodziła...
Wzorek wybrała sobie sama... kiedyś... myślałam, że zrobię go dużo wcześniej ale jakoś tak nie było okazji - a teraz się okazja nadarzyła...

* * * * * *

Może ktoś ma taki wzór haftu z normalną legendą z numerkami mulin??
Albo ewentualnie ktoś dobrze zna rosyjski i pomoże mi w przetłumaczeniu nazw kolorów na polski??? Będę bardzo wdzięczna :)

3 komentarze:

  1. Hafcik dla Zuzi śliczny:-)Brzozy są też cudowne, ale niestety nie umiem pomóc jak na razie, nie omieszkam jednak szukać w necie

    OdpowiedzUsuń
  2. super hafick! podobaja mi sie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj:) Znam rosyjski (jestem z Białorusi) chętnie pomogę Mój mail marinaduch@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech