Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 2 marca 2011

Ptaszorki cz. I - romantycznie...

Zacznę od dwóch takich romantycznych ptaszorków: mamy i jej maleństwa, które zgłosiłam do #19 wyzwania w Szufladzie pod tytułem "Home sweet home"... myślę że się nadają :)

Zdjęcie jest słabe, bo robiłam dziś z samego rana i do tego telefonem...
Kolejne ptaszki już wkrótce :) 

* * * * * *

A teraz kilka słów powiem o Penelopie...

... otóz tę oto piękność zrobiła pewna osoba.. to jest jej pierwsza lala :) 
Namawiałam ja, żeby założyła swojego bloga, ale bała się i wstydziła, że wszyscy wyśmieją jej wytwory... 

No ale jak widać raczej się Penelopa spodobała :) 
Więc to ją może zmotywuje do działania :)

P.S. Druga lala już w drodze :)
P.S. 2 Wczoraj widziałam penelope na żywo :)

2 komentarze:

  1. No to ja szczerze podziwiam umiejetności koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w szufladowym wyzwaniu. Ptaszorki zdecydowanie "sweet". Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech