Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 16 sierpnia 2011

Ogłaszam Candy na 50-tkę!!!!!!!!!!!

Z okazji 50.000 wejść na mojego bloga, które niebawem stuknie na liczniku, ogłaszam Candy!!!!!!


Co będzie nagrodą????
Na pewno coś z biżuterii... ale dokładnie co, tego nie powiem - to będzie niespodzianka....
(nie to co na zdjęciu)

Zasady są proste...
- zostawiamy komentarz pod tym postem - proszę dodatkowo podać kilka kolorów, w których ma być ewentualna biżuteria,
- u siebie na blogu w  widocznym miejscu umieszczamy ten obrazek z linkiem do tego postu,
- zapisy trwają końca dnia, w którym na liczniku stuknie 50.000!!

Zapraszam do udziału w zabawie!! 

17 komentarzy:

  1. o to ja chetnie sie zapisuje na candy - moje kolorki to zielen, niebieski, kolor wrzosu...
    pozdrawiam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością się zapisuję, info na pasku bocznym bloga już jest :) A kolory to fiolety, brązy, szarości, a właściwie wszystkie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się nie zapisać!
    A jakie kolory... w zasadzie prawie dowolne, a jeśli muszę wymienić, to: zielony, niebieski, czerwony, czarny, fioletowy, różowy, biały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę 49182 - to i ja się zapiszę :) Zgubiłam w czerwcu 2 pary kolczyków i bransoletkę, więc nie mogę opuścić takiej okazji... granatowy, brązowy, ale jakby coś, to żywszym kolorem też nie pogardzę :) Pozdrawiam / viola

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu i życzę kolejnych 50-tek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uf, jeszcze zdążyłam;) Fioletowy, wrzosowy, śliwkowy - te kolory uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. to i ja mam szczęście że mi się udało zapisać:)
    a kolorki to wszelkie szarości, brązy i czerwienie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się zapisze:) A co do kolorków to lubię bardzo srebrny i właśnie taki jak na fotografi , taki turkusowy;)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Your works is nice :)
    I favirot colors grren amd blue.
    http://lilangkrea.blogspot.com/
    My etsy: http://www.etsy.com/shop/Gajzigo?ref=pr_shop_more

    OdpowiedzUsuń
  10. fajniutko, 50000 to będzie pokaźna suma wejść - gratuluję. Z chęcią zapisze się, lubię w zasadzie każdy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tylu wejśc i ustawiam się w kolejce :) Lubie fiolet i wszelkiego rodzaju połaczenia czerni z popielem

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakimś cudem jeszcze się załapałam :D
    a kolory:
    błękit, kryształ, rudy lub fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez, ja tez chce sprobowac szczescia. A kolory to czern lub czerwien.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyłączę się ze wskazanie na kolor fioletowy lub... niespodziankowy! Zaprasza jednocześnie na moje candy:roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja również się przyłączę.

    OdpowiedzUsuń
  16. "50" gratuluję a biżuterię chętnie zgarnę :)
    pozdrawiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. 50 tys. stuknęło - gratuluję!!!! i życzę kolejnych 50 tysięcy wejść:)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech