Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 11 października 2011

Sezon na wrzosy

Tym razem coś we fiolecie... Mimo że pogoda chwilowo (mam nadzieję) się popsuła, nadal jest jesień a w lesie pięknie kwitną wrzosy (tylko trochę dziś zmokły)... i u mnie też się zrobiło trochę fioletowo...

Przepiękna brzęcząca bransoletka z  koralików w rożnych kształtach i odcieniach fioletu 
+ kolczyki z delfinkami

Kolczyki z pastylek i kuleczek szkła weneckiego

Ostatnio jak widzicie krzyżykowo się "rozszalałam"... Jakoś tak mi się zachciało trochę pohaftować po tym jak skończyłam robić ostatnią dużą metryczkę na zamówienie... 
Wzięłam się nieco za hafty świąteczne... ale o tym w kolejnych postach... 

* * *

Nasze dziecię od ponad tygodnia jest chore :( 
Ma katar i co jakiś czas gorączkę... wczoraj byłyśmy u lekarza i ma chore gardło... 
Podobno to wszystko przez wychodzące dolne trójki... 
Jak dziś się jej nie polepszy i będzie miała gorączkę to niezbędny będzie antybiotyk :(((

4 komentarze:

  1. kolor wrzosu - przepiekne! Jak ja uwielbiam te odcienie:) Oczka aż mi błyszczą na widok takich cudeniek... ech że też moje łapki takie tylko do krzyżyków i szydełka się nadają... i czas, czas... Nie moge sie napatrzec na to co Twoje rączki potrafia... Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju jeju jaka piękna ta bransoletka:)))) A dałoby się taką na zamówienie zrobić dla mnie???? Bo ja bym chętna była, tylko tak dopiero gdzieś na listopad/grudzień no i co do kwoty to musiałabyś mi podać ile za to cudo?? Może odezwij się do mnie na maila Kasiulek17@gmail.com napisałabyś mi wtedy co i jak??

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę dziecięciu dużo zdrówka!Wrzosowy kolor prześliczny!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka piękna, taka całkiem moja :)
    Współczuję choroby Julci. Sama wiem jak męczy choroba dzieci i ta niemoc. Zdrówka, oby obyło się bez antybiotyku.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech