Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 8 listopada 2011

Biżuteria ~30~

Ostatnio było dużo haftów, to teraz czas na biżuterię... 

Na początek dwa naszyjniki z drobnych koralików:



i 3 pary kolczyków...





Te gronka w odcieniach różu i fioletu bardzo mi się podobają...  fajnie wyglądają na uszach... 
Wczoraj skończyłam robić super naszyjnik... ale na razie leży na półce i czeka na zdjęcie :)

* * *

A na koniec mój post na blogu SALowym :)

3 komentarze:

  1. Fantastyczne są te czerwone koraliki. Piękny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę tu odnaleźć maila do Ciebie, a chciałam zapytać czy skończyłaś już tego Żurawia Gdańskiego? Sama się ze swoim morduję i mam pewien dylemat.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech