Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

czwartek, 24 listopada 2011

Biżuteria ~32~

Dzisiaj dla odmiany trochę biżuterii... 
Ostatnio nacieszyłyście się moimi licznymi haftami, to teraz Was pozanudzam biżuterią :)

prześliczne kolczyki z kuleczkami karneolu


z perełkami w kolorze morskim


z łańcuszkiem

komplecik z turkusowych kamyczków

zakładka do książki - idealna na gwiazdkowy prezent

komplecik z białych szklanych i brokatowych kulek


i znowu z morskich perełek


a tu naszyjnik z masy perłowej i brązowych perełek

7 komentarzy:

  1. Aż mi słów zabrakło, przepiękna biżuteria, kolory, trafiłaś w mój gust. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie czy naszyjnik z masy perłowej i perełek z brązie jest do sprzedania

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie czy naszyjnik z masy perłowej i brązowych perełek jest do sprzedania, jeśli tak to rezerwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety ten ostatni brązowy naszyjnik został już sprzedany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biżuteria.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten brązowy naszyjnik to faktycznie cudo :-) Mam słabość do brązów...

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech