Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 30 listopada 2011

TUSAL 2012

Zapisałam się na TUSAL organizowany przez Cyber Julkę. 
Szczegóły zabawy znajdziecie TU

Chciałabym zrobić sobie taki słoiczek - albo raczej słój litrowy, skoro można wrzucać wszystkie odpadki robótkowe - z takim cudnym mięciutkim wieczkiem ozdobionym ślicznym hafcikiem... 
Ale nie wiem jak to mięciutkie coś zamontować na pokrywce :( 
Może ktoś mi udzieli jakiejś wskazówki...
Czasu jeszcze trochę mam... przecież nie trzeba od razu mieć pokrywki... 
Najwyżej w dniu pierwszego nowiu w nowym roku mój słój może pozować do zdjęcia z kokardką :)

No i muszę pomyśleć nad upominkiem... ale na to mam jeszcze cały rok... no, prawie cały... 

A co potem, w 2013 roku robimy z tymi odpadkami??

2 komentarze:

  1. Też zastanawiam się jak robi się te pokrywki. Już u kilku dziewczyn je widziałam. Fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W TUSALowym wątku na moim blogu odpowiedziałam na Twoje pytanie dot. pokrywki:) Resztki możemy jakoś zagospodarować:) Proekologiczny recycling:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech