Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 6 grudnia 2011

Dziś troszkę świątecznie

 Jakiś czas temu udało mi się skończyć SAL-owe bombki :)
W najśmielszych marzeniach nie myślałam o tym, że skończę je jeszcze w listopadzie :) 
Ale tak szybko i przyjemnie mi się je robiło, że skończyłam... Niby taki wielki haft, ale w sumie to mało było xxx do zrobienia. Bo te bombki takie puste w środku... tylko zawijaski... ale cudne...


Zgodnie z regulaminem zabawy, na razie nic więcej nie pokażę... 
po pierwsze-nie można, po drugie-nie mam...

Ostatnio wpadłam w wir świątecznych i prezentowych hafcików :)
Ostatnio zrobiłam kolejny mały hafcik na serduszko-zawieszkę... w sumie mam już 3 - teraz tylko zszyć, wypchać i gotowe :) Zdjęć niestety nie mam :( 

Obecnie zaczęłam kolejny hafcik łazienkowy - suknia na wieszaku - który będzie prezentem gwiazdkowym dla pewnej miłej Pani :) 


  Do tego będzie drugi:


Tylko nie wiem czy się wyrobie przed świętami... jak nie, to będzie z innej okazji :) 
hafciki będą w kolorach: szary i fiolet - szare będą wieszaki, suknie fioletowe...
Nic oprócz sukienek nie haftuję... ja francuskiego ni w ząb, więc nawet nie wiem, co tam jest napisane :( 

Na razie mam wieszak od pierwszej sukni :) 
haftuje na etaminie koloru ecru o gęstości 20 ct - wielkość 10x15 cm
mulina z beznumerowych zapasów

Hafcik będzie oprawiony w pobielona drewnianą ramkę z fioletowym materiałowym passe-partout. 

A na koniec kilka świątecznych wzorów do pobrania...











Niektóre motywy z tych hafcików użyłam do ozdobienia moich przyszłych świątecznych serduszek :)

Święta tuż tuż :)

I w radiu już świąteczne piosenki grają :)



1 komentarz:

  1. SAL-owe bombeczki wyglądają przecudnie, a Świąteczne wzorki śliczne:) Cudowny Świąteczny nastrój już zawitał na Twoim blogu:)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech