Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 13 stycznia 2012

Można już głosować :)

Rozpoczęło się głosowanie w konkursie 
"Blog Roku 2011"!!

 Jak co roku zgłosiłam mojego bloga do kategorii 
"Moje zainteresowania i pasje"

Aby zagłosować na mojego bloga, wyślij SMS na numer 7122
o treści H00283!!

Koszt SMS to 1,23zł brutto.

Uwaga! W numerze bloga znak 0, to cyfra zero. 
Pamiętaj, także, aby nie wstawiać w SMS spacji!

Dochód z SMS'ów zostanie przekazany na turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych.

Głosowanie trwa do 19 stycznie (podobno) do godziny 12.00. 
Z jednego numeru można wysłać tylko jednego SMSa..



Każdy oddany przez Was głos sprawi mi wiele radości :) 

Oczywiście nie wierzę, że przejdę do następnego etapu, ale kto wie :)

Ja już wysłałam :) 

3 komentarze:

  1. Beatko - dziękuję za materiały dla dzieci
    http://haftymalgosi.blox.pl/2012/01/Na-podusie.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. :) też jestem zgłoszona :) w innej kategorii bo w "teen", chętnie zagłosuję i mam nadzieję że i mnie podopingujesz ;) zapraszam Cię również na candy na moim blogu :) pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zagłosowałam!:) Bardzo Ci dziękuję za Twój głos na mojego bloga! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech