Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 19 marca 2012

Wianki wielkanocne cz. I

Witajcie :) 
Jakoś ostatnio nie mam czasu na twórczość... 
A jak już nawet coś robię, to nie mam kiedy zrobić zdjęcia i wrzucić na bloga... 

Ostatnio zrobiłam kilka wianków wielkanocnych - 6 szt. 
Niestety skończyły mi się bazy i produkcja ma przestój... 












I jak?? 
Mnie najbardziej podoba się ten zielono-różowy... 
Chyba sobie zrobię taki sam na stół :)

Jak tylko zdobędę bazy, będę robiła dalej... 

* * *

W piątek byłam na warsztatach artystycznych z filcowania... ale o tym opowiem jak dokończę broszki i kolczyki, które zaczęłam na warsztatach no i je sfotografuję :) 

13 komentarzy:

  1. Piękne!! Mnie tez najbardziej podoba się ten różowo-zielony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne wianuszki szczegolnie elementy z papierowej wikliny mnie ujmują bo to moja pasja. Pobuszuję u ciebie jeszcze ciekawe jakie cuda znajdę.
    :)
    www.anettaja.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie papierowa tylko prawdziwa :) naturalna brązowa i malowana na biało :)

      Usuń
  3. Tak mi sie dzis przypomnialo - jak tam moja nagroda za zgadniecie Twojej zagadki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam cały czas o niej... wybacz, że się ociągam... zaraz ci prześlę mailem z wzorami do wyboru, a jak już sobie wybierzesz kilka to ci wyślę poczta w wersji papierowej :)tylko podaj swojego maila :)

      Usuń
  4. Ależ cudne te wianki. Mam pytanie - elementy dekoracyjne typu jajka itp przyklejasz klejem czy jakoś inaczej montujesz? Naprawdę obłędne te wianki. Po prostu muszę sobie jakiś taki zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyklejam klejem silikonowym na ciepło z pistoletu :)

      Usuń
  5. Dzięki za odpowiedź. W takim razie muszę napaść na warsztat męża, bo wydaje mi się, że taki pistolet ma u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ten pierwszy to mój faworyt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja!, są przepiekne!, ale te 2 pierwsze chyba podobaja mi sie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwe cuda-wianki :) Ten żółto-zielono-pomarańczowy dla mnie jest najpiękniejszy!

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech