Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 2 lipca 2012

Wieści z Mazur cz. II

Wybaczcie, że tak długo mnie tu nie było, ale jakoś ostatnio kompletnie nie mam na nic czasu :(( 
Nie wiem co jest grane... zaczął się sezon wyjazdowy, owocowo-przetworowy... i tak wolny czas przelatuje przez palce... 

Ale miało być o Mazurach :))) głównie będą zdjęcia, bo jak inaczej opisać ich piękno...

Zacznę od naszego Siedliska i jego mieszkańców 
















A teraz  okolica :)




















I nad jeziorkami:





Byliśmy na kilku wycieczkach: w Olsztynie, w Lidzbarku Warmińskim, w Kadzidłowie, w Biskupcu, Bisztynku i Barczewie, w Świętej Lipce, w Stoczku Klasztornym, w Jezioranach i w kilku innych malutkich wioskach... 
Nabyłam kolejny naparstek do mojej małej kolekcji...


Nie muszę chyba mówić, że chętnie bym się tam wyprowadziła do takiego właśnie siedliska 
z widokiem na piękne jezioro :)) pośród pachnących łąk... Ach! pomarzyć dobra rzecz......

Pokażę jeszcze mój hafcik, ale zdjęcie jest bardzo nieaktualne bo już skończyłam całą ramkę - tylko imiona i daty mi zostały...  





O! Mam jedno ale kiepskie...


I jeszcze imię na kołderkę dla Igora :) 


Całkiem fajne wyszło :)))

I tyle na dziś, bo jakiś taki długaśny ten post się zrobił :)

7 komentarzy:

  1. Prześliczne miejsca na wypoczynek ...a może i na życie całe...Im jesteśmy starsi chętniej wybieramy miejsca z ciszą i klimatem...ale Wam to nie grozi...młodzi i pełni energii...Hafty cudowne...Pozdrawiam BeA

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi Beata!!!!
    Your post is so beautiful!!I like all your photos!!You look so nice and the little kid is so cute!!Kisses Sophie...

    OdpowiedzUsuń
  3. He he to byłaś i u mnie :))))
    Jak widać wyjazd się udał i wszyscy zadowoleni. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. wiejsko-sielsko-anielsko! świetne miejsce na wypoczynek :)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech