Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

niedziela, 16 września 2012

Różności :)

Ciągle mam jakieś zaległości do pokazania :0 Jakoś nie mogę się z tym wszystkim ogarnąć... 

Jakiś czas temu, pod koniec sierpnia, dostałam zlecenie na ekspresową kartkę z okazji 60-tych urodzin... Miałam 3 albo 4 dni na jej wykonanie... Udało się, hafcik zrobiłam w jeden wieczór, kartkę w drugi :)


Zrobiłam też dla Julki ręczniczek do przedszkola,ale wisi w łazience, bo okazało się, że wszystkie dzieci mają jednakowe ręczniczki dane przez przedszkole... 



Na dziś to tyle :) Na razie bynajmniej... 

2 komentarze:

  1. Karteczka jest urocza, a ręczniczek przepiękny :-)
    Korzystając z okazji zapraszam do siebie http://szczurkowekrzyzyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech