Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

czwartek, 17 stycznia 2013

Sypialnia w bieli cz. II

Dziś kolejne piękne zdjęcia sypialni... z tych najbardziej podoba mi się... 


... to 


to też jest niegłupie ale takie już nowoczesne... 


 ... i to




To tyle na dziś.. nie mam weny na więcej... do dupy to życie... 

6 komentarzy:

  1. Po pierwsze życie nie jest do dupy, tylko czasem w dupę daje. Ale trzeba mu oddać i się podnieść.

    A po drugie urwę Ci głowę - teraz już nie wiem, jak chcę, żeby wyglądała moja sypialnia. Miała być biała z szarościami, ale podoba mi się i ta nowoczesna, i te staromodne. I mam zgryz... Całe szczęście, że do remontu jeszcze 5 miesięcy, może się zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślałam o białej z szarościami/srebrem ale mam sporo czarnych dodatków więc pewnie gdzieniegdzie się pojawią... Poza tym ja nie mam zbyt dużego pola manewru... bo jak bym miała zrobić wszystko od początku to na podłodze były by na pewno szerokie dechy... a mam dębowy parkiet... do tych dech pasowała by fajna drewniana biała szafa a będzie szafa z jakiejś płyty... ale myślę że będzie dobrze :) Musi być :)

      Usuń
    2. Pola manewru to ja też nie mam, bo ta sypialnia to będzie miała z 7m2, kuchnię mam chyba większą :) Ale to uroki mieszkania w bloku, co zrobić :/

      Usuń
  2. ostatnio odkrywam biel, pomyslę o niej ale nie w sypialni, lecz w gościnnym...
    zapraszam do siebie do zabawy, może Ci się humor Beatko poprawi :)

    www.tancemhaftowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne sypialnie, szczególnie podoba mi się ta ostatnia

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech