Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

sobota, 6 kwietnia 2013

Misio na sznurku - koniec!!

Dziś rano postawiłam ostatnie krzyżyki na metryczce. 
Dorobiłam datę, wagę i długość, wsadziłam w ramkę i voila...


I kilka zbliżeń...




Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego, mimo iż nie do końca podoba mi się ten haft... 
Piękne połączenie odcieni niebieskiego i białego...
Mam nadzieję, że pani Aneta będzie zadowolona... 

Tyle na razie bo mi Julka żyć nie daje i chce bajkę na laptopie obejrzeć...

7 komentarzy:

  1. Super Ci wyszło :) Chyba zrobię taką dla jednego z moich Potworów :) bo jeszcze się nie doczekali :P Oryginalne imię ma dzidzia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny!!! ależ to jest uroczy wzorek, brawo

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo- mówią ,ze tylko prać można koty- misie też ha ha / nie wyżymamy prześliczny hafcik pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. slodki motyw! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. W niebieskich kolorach jest równie śliczna, jak w wersji różowej. Ja robiłam tą drugą dla małej Nicoli, teraz to już duża pannica, ale sentyment do metryczki pozostał.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech