Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 3 kwietnia 2013

Napad na Bibliotekę

Jakiś czas temu zrobiliśmy z Mężem napad na pewną bibliotekę... 
Jak widzę książki, i to w tak dużych ilościach, to oczy mi się śmieją od ucha do ucha i cieszę się jak dziecko z nowej zabawki :)) Tak już mam i nic na to nie poradzę... 

Udało mi się zdobyć dwa pudła książek dla dzieciaków na wieś - jedno pudło książek do czytania dla nastolatek - dla Natalki, drugie pudło z bajkami dla młodszych dziewczynek.  

No i trzecie pudło dla mnie i Julki... a było w nim to:










Znalazłam też fajną książkę o Skrzatach:













Książka jest formatu A4 i dosyć gruba... ma piękne ilustracje, opisy, nawet jakieś skrzacie legendy... bardzo mi się podoba i jestem szalenie zadowolona z jej zdobycia :)

9 komentarzy:

  1. Ale zdobycze na książkę o skrzatach poluje już długo niestety jej cena jest zabójcza

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta ksiązka o skrzatach ;)
    Ja wczoraj zrobiłam napad (bardzo owocny ) na naszą bibliotekę i teraz nie mogę myśleć o niczym innym tylko o tych nowo złowionych ksiązkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje leżą w kartonie i czekają na nowe półki na książki :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
  3. WOW
    Super książki
    a "Mistrzynię Przypraw" sama czytałam i polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta książka o skrzatach była wręcz kultowa jak byłam w liceum, zaczytywaliśmy się w niej wszyscy. No i oczywiście była przedmiotem westchnień. Fajne rzeczy upolowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. ile świetnych książek! Tą o skrzatach widzę pierwszy raz, ale jest urocza!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu, przecież ta książka o skrzatach to jakiś ósmy cud świata;-) Genialna! Reszta upolowanych zdobyczy tez super. Kocham książki miłością niczym nieograniczoną, więc rozumiem Twoją radość:-) Buziaki i pozdrowienia:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne książki..może jakaś recenzja??

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim napadzie to i ja chętnie bym uczestniczyła ...:)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech