Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 2 kwietnia 2013

Szycie na Wielkanoc

Jakiś czas temu zakupiłam śliczny materiał w kwiaty z zamysłem uszycia z niego firanek, poduszek i obrusów. Pisałam już o tym we wcześniejszych postach... 
Dziś (prawie) wszystko, co uszyłam i co zawisło i zaległo na Święta, pokazuję...

Dwie podusie z naszymi inicjałami... 


Firaneczki...

 


Bieżniczek na ławę...



Obrus jeszcze nie używany, bo na Wielkanoc miałam taki biały z haftowanymi jajeczkami (od teściowej dostałam :) Firaneczki całkiem ładnie się prezentują...  Uszyję dla Julki podobne, tyle że z księżniczkami zamiast kwiatów... Mam trochę takich wąskich pasów firanek... coś trzeba z tym zrobić. 

8 komentarzy:

  1. śliczny jest ten materiał. I prezentuje się zarówno dobrze na stole, kanapie i oknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pieknosci:) cudne kolorki:) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. powiało wiosną - śliczny ten motyw kwiatowy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie tez kiedyś urzekł ten materiał...bo i kolorystycznie fajny i fakturę ma fajną....no i jak widać u Ciebie został wykorzystany rewelacyjnie...pomysł z wykończeniem firany to strzał w dziesiątkę...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaardzo mi sie podobają te Twoje poczynania szyciowe,świetny komplecik się stworzył,uroczo teraz tak...romantycznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny materiał i powstał z niego prześliczny komplecik. tak ciepło i wiosennie się u Ciebie zrobiło.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech