Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Wsiąknięta w "Uszyj Jasia"

Witajcie... dawno mnie tu nie było z uwagi na remont, który na szczęście już się zakończył... zostało tylko wysprzątanie mieszkania... wszystko wyszło bardzo ładnie :)))) jak już wszystko wróci na swoje miejsce pstryknę jakieś fotki :) 

A tymczasem muszę się z wami podzielić pewną informacją: 
otóż jakiś czas temu znalazłam kolejną akcję pomocową USZYJ JASIA


Akcja polega na szyciu poszewek na poduszki <jasiów> do szpitali, 
domów dziecka lub innych placówek w których są dzieci. 
Ja już 3 jaśki uszyłam, ale ostatnio bardziej zaangażowałam się w pomoc... 

Zadzwoniłam do szpitala w Warszawie na Kopernika (tam gdzie sama kiedyś leżałam miesiąc), rozmawiałam z pielęgniarkami oddziałowymi z oddziału Chirurgii i Pediatrycznego, podały mi wymiary i sztuki potrzebnych poduszek i zgłosiłam się na koordynatorkę do Uszyj Jasia

Dzwoniłam też do takiego jednego Domu Dziecka w Kowalewie (do którego kiedyś zawoziliśmy prezenty zebrane na ślubie) i też mają mi przesłać wymiary poduszek. 

11 maja w Jaktorowie prawdopodobnie odbędzie się szycie jasiów. najpierw w bibliotece, potem przeniesiemy się do takiej jednej koleżanki :) o ile nas przyjmie... 

I jeszcze może mi się uda zorganizować spotkanie w szkole w Komorowie
na szycie kołderek za jeden uśmiech :)))))))))))))))

Dostałam też od dwóch sklepów materiały na szycie jasiów:

od sklepu "Konik na biegunach"




i od sklepu "MINIROOM"



Jeszcze raz bardzo dziękuję dobrym duszyczkom za przesłane materiały. 

8 komentarzy:

  1. Piękne materiały i jakaż inicjatywa! Beatko, wstyd mi za lenistwo a Ciebie podziwiam i biję brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz się zrehabilitować i przyjechać w sobotę 11-go do Jaktorowa :)

      Usuń
  2. Super ja się juz nie mogę doczekac i ostrzę igły w maszynie ;) a potem was oczywiście przyjmuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna akcja,no i gratuluję wielkiego serducha...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie pozostaje tylko trzymać kciuki za przedsięwzięcie i pogratulować Ci talentu organizatora :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna akcja, Gratuluję udziału i talentu organizacyjnego. Mnie nie było tu chyba z rok, więc, zabieram się za zaległości w czytaniu :-)
    A kiedy wybierasz się do Zakopanego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko się wybierzemy to dam ci znać... może pod koniec lata...

      Usuń
  6. dziękuję za spotkanie,dziękuję sponsorom za tkaninki:)))

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech