Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

sobota, 4 maja 2013

Dziś książkowo

Kilka dni temu skończyłam czytać "Dziewczyny wojenne" Łukasza Modelskiego. 


Książka rewelacyjna!! 11 ciekawych historii 11 kobiet, które brały czynny udział w II wojnie światowej. 
Czyta się szybko i przyjemnie. Ja poza tym bardzo lubię różnego rodzaju wspomnienia, dzienniki itp. 
Więc POLECAM!!

Teraz czytam "Chłopak z sąsiedztwa" Josie Lloyd i Emlyn Rees. 


Też fajna książka... taka lekka i przyjemna, jak ja to mówię - na odmóżdżenie...

"Lata osiemdziesiąte, senna wieś Rushton. Mickey i Fred od początku znajomości dzielą ze sobą wszystko, począwszy od wspólnego papierosa, a na pierwszym pocałunku skończywszy. Są przekonani, że nic ich nie rozdzieli. Wkrótce jednak wszystko się zmienia."

A niebawem będę mogła rozpakować moje książeczki z kartonów, o mi własnie tata instaluje półki na książki :))) Yupi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zaraz będę wycierać, oglądać, układać... ach !!!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech