Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

czwartek, 18 lipca 2013

znowu książki

No cóż... oprócz haftowania i szycia i robienia biżuterii lubię też czytać... dlatego czasem was zanudzam :) 

Jak pisałam TU, zaczęłam czytać książkę "Mistrzyni przypraw" - jedną z wielu, które przygarnęłam z biblioteki, bo zainteresował mnie opis na okładce. 

Niestety po kilkunastu stronach stwierdziłam, że to nie książka dla mnie :(  za dużo jakiś dziwactw na początku, magi, stworów i innych nadprzyrodzonych mocy... bleeeee!!! 

Zamknęłam i przeznaczę na wymianę lub sprzedaż. 

Teraz wzięłam się za jakiś kryminał czy coś w tym rodzaju... a mianowicie "Oko kaina" Patricka Bauwena


Lubię książki, które już od pierwszej strony są tak ciekawie napisane i wciągające, że chce się czytać dalej...

Udało mi się również nabyć kilka nowych książek - wyszperałam i zakupiłam w bibliotece z wycofanych egzemplarzy:


6 komentarzy:

  1. Czytałam książkę Oko Kaina, trochę się bałam bo jest mroczna, ale zakończenie kompletnie mnie zaskoczyło! Naprawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj sobie "Spadek" - tam też się można troszkę pobać...

      Usuń
  2. uwielbiam tajemniczy ogród właśnie czytam go córce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też... moja niestety jeszcze trochę za mała jest... kiedyś jej próbowałam czytać taką książkę o Shreku bez obrazków, to każdego wieczoru musiałam od początku zaczynać, bo ona nie rozumiałam, że trzeba przeczytać całą...

      Usuń
  3. Dwie ostatnie pozycje! Aż mi się serducho ścisnęło.... Piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech