Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 6 sierpnia 2013

Nowe książki

Wczoraj byłam w bibliotece... oglądałam książki wycofane z obiegu ... i cholera miałam tylko 2 zł w portfelu... a znalazłam więcej książek...buuu... zawsze tak jest...

W każdym razie nabyłam dwie - ta większa to jest taki kalendarz w którym jest opisane co w danym miesiącu rośnie, zaczyna życie, kwitnie, pyli itp. ale wyleciał mi z głowy tytuł... książka jest co prawda z 1972 roku, ale myślę że zbyt wiele się od tego czasu nie zmieniło...


a te dwie książki Finty... 


Obecnie czytam "Jak z obrazka" Jodi Picoult... 



Super książka - całkowicie w moim typie, więc na pewno nie poprzestanę na tej jednej... tylko trochę zakręcona - jak na razie... Mam nadzieję, że ją skończę przed wyjazdem i w góry zabiorę coś nowego...

1 komentarz:

  1. Wiem co to znaczy! Jeśli chodzi o książki to jak zobaczę jakąś to muszę ją mieć. Nie zawsze jednak mam pieniążków tyle żebym mogła sobie na nią w tej właśnie chwili pozwolić :). Fajnie ci że masz taką bibliotekę :) W moim miasteczku jest tylko jedna biblioteka ale jak się zorientowałam że jest wyprzedaż to już nie było zbytnio co kupić. Życzę powodzenia w dalszych książkowych zakupach:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)))

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech