Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 16 sierpnia 2013

Wieści z Krynicy-Zdrój cz. II

Witajcie ponownie... nie mam zbyt wiele czasu, żeby tu coś wrzucać... a to dlatego, że mamy bardzo napięty program, ciągle jeździmy, zwiedzamy, chodzimy, na komputer zostaje mało czasu... z jednej strony to dobrze, bo oczka odpoczną, ale z drugiej strony to chcę Wam pokazać jak tu pięknie!! 

Dziś kolejne trzy cerkwie:

ANDRZEJÓWKA



Do tej cerkwi trzeba było podejść kawałek drogą pod górkę... w drodze tej towarzyszył nam mały Filemonek:



Żeby nie było - ja też bardzo lubię koty - jak tylko jakiegoś widzę, to do niego lecę :)

MILIK



PORWOŹNIK









* * * * *

Wybraliśmy się też do Żegiestowa - wyczytaliśmy gdzieś, że jest tam ścieżka ornitologiczna na Łopacie Polskiej (to taki zadrzewiony kawałek w zakolu Popradu). A że ja lubię fotografować ptaki, więc pojechaliśmy. Niestety ścieżka była tak dobrze oznakowana, że wylądowaliśmy na jakiejś malutkiej plaży nad Popradem i moczyliśmy nogi.




Reszta zdjęć siedzi w aparacie... może jutro je przerzucę i coś więcej pokażę :)

A tymczasem pozdrawiam ze słonecznej Krynicy-Zdrój!!

3 komentarze:

  1. Super wakacje. Przypominają mi moją wycieczkę z technikum. Jakieś naście lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia - cudne cerkwie. Pamiętam, jak wróciłam do domu z 3 tygodniowego pobytu w sanatorium w Wysowie, to najbardziej brakowało mi w krajobrazie cerkwi...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Julka urosła, to już mała Panienka.

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech