Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

poniedziałek, 16 grudnia 2013

dziś tylko świątecznie

Niby nic nie robię, ale coś tam powstaje... 
I to głównie w duchu bożonarodzeniowym, mimo iż śniegu nie ma i pewnie do świąt nie będzie więc i nastroju świątecznego na razie brak...

Jakiś czas temu, razem z wieńcem adwentowym, z pozostałych gałązek uplotłam mały wianek na drzwi. Wianek stał długo w kuchni na oknie aż się doczekał małego serduszka i zawieszki. Ale wreszcie znalazł się na swoim miejscu...


Delikatnie ozdobiony wygląda cudnie :)

Kolejnym świątecznym ozdobnikiem są aniołki z masy solnej...
Tak sobie ostatnio z Julką robiłyśmy różne wycinanki z masy solnej, do zawieszenia, na patyczkach do malowania... i zrobiłam trzy anioły. 

To mój pierwszy anioł


A to już dwa kolejne...



Zamówiłam sobie już farbki akrylowe, nowe pędzelki i będę malowała. Mam nadzieję, że w tym tygodniu przyjdą. Zamówiłam jeszcze cekiny i szpileczki. Mam zamiar ozdabiać bombki. Bombki już mam. 

A na koniec dwie poszewki na poduszki z reniferami i renifery z zaprzęgu Św. Mikołaja. 







Na razie tyle... w tym tygodniu będą pierniczki i kartka świąteczna. Albo więcej kartek... kto wie... 
Na blogu u Kasi ujrzałam cudne woreczki z haftem na pierniczki... może sobie też zrobię... 

7 komentarzy:

  1. Śliczne reniferki! Pozostałe prace również piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołki przesłodkie, reniferki też w deche.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dekoracje - ten anioł w czapeczce najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Świątecznie już u Ciebie. Wianek bardzo mi się podoba, reniferki super!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo zdrówka na Święta i dużo rodzinnego ciepła:)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech