Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

czwartek, 13 lutego 2014

Bal, a na balu wróżka-motyl Elina...

... w zielonych botkach... 


w których pochodziła na balu może z 10 min... dlatego zdjęcie pełnego stroju mam z domu... 

Reszta z balu...





A na koniec ptaszyna...


4 komentarze:

  1. To był bal prawdziwej różowej księżniczki :D A butkami jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ELF:) buciki śliczne. Moja córcia miała ten komplecik,ale już mało co z niego zostało. U mnie bal karnawałowy jest codziennie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Julka wyglądała bajecznie ;) świetny kostium, bardzo mi się podoba !
    ach, ten bal musiał byc wyjątkowy ....

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech