Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

wtorek, 1 kwietnia 2014

Co wczoraj dostałam, czyli moje wygrane candy :)

Witajcie w to piękne słoneczne popołudnie. Za oknem słoneczko, ale tylko prze okno to ładnie wygląda, bo za oknem rześko. Niemniej jednak miło popatrzeć i pomarzyć np. co się będzie robiło w weekend... albo w następny weekend :)))) 

W sobotę rozpoczęliśmy sezon działkowy :) 
Była piękna pogoda, cieplutko, słonecznie i jak zwykle na działce. Pokopałam sobie trochę w ziemi, oczyściłam po zimie dwa klombiki, przesadziłam kwiatki na właściwe miejsce, pospacerowaliśmy po lesie. Przyroda pomału budzi się do życia, pojawiają się listki, ptaszki ćwierkają jak szalone. Do tego cisza i spokój. Bo jeszcze prawie nikogo nie było na sąsiednich działkach. Wszakże marzec był jeszcze. 
Dawno nie byliśmy w marcu na działce. 

A jeszcze rok temu była straszna zima i śnieg padał jak szalony. Pamiętacie zeszłoroczną Wielkanoc??






Ale nie o tym chciałam pisać. Otóż wczoraj doszła do mnie paczuszka - mój filcowy notesik. Uwierzcie mi że w realu jest jeszcze piękniejszy!!




Trochę kolory przekłamane, bo zdjęcie robiłam wieczorem. W rzeczywistości krateczka jest błękitna. 

2 komentarze:

  1. Przyznam szczerze, że spojrzałam z trwogą na twoje zimowe zdjęcia. Co jest, myślę? A potem czytam, że to z zeszłego roku :) Uff...
    Fajnie mieć działkę i sobie iść odreagować, a później nacieszyć oczy własnymi plonami.
    Gratuluję również nagrody. Bardzo ładny notes :)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech