Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

niedziela, 31 sierpnia 2014

Morskie wspomnienia na szybko

Witajcie. 
Z urlopu wróciliśmy wczoraj późnym wieczorem. 
Szkoda, że te dwa tygodnie minęły tak szybko... Ale niestety wiadomo, wszystko co dobre, szybko się kończy. 
Dziś będzie tylko jeden mały hafcik, który zgłaszam na wyzwanie do Szuflady "morska przygoda" .


Hafcik wykonałam na białym lnie, chyba 40ct. No i oczywiście na plaży w Darłówku. 

Na szybko oprawiony i voila :)


Mam jeszcze drugi hafcik, tylko nie oprawiony, chciałam jeszcze zrobić inne morskie dekoracje, ale niestety nie dałam rady. Zrobię, ale na wyzwanie już nie zgłoszę :( 

Na dziś tyle. Jak obrobię zdjęcia i pooprawiam hafty, wszystko Wam pokażę :)

5 komentarzy:

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech