Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

czwartek, 25 września 2014

Post książkowy nr 1

Coś ostatnio zaniedbałam posty o książkach. Tyle czasu minęło, tyle książek przeczytałam, a nic o nich nie napisałam. Szkoda, bo było kilka bardzo ciekawych i godnych polecenia. 

Zacznę od "Skarbów" Joanny Gromek-Illg


Ciekawa, wartka akcja, pełna zwrotów, śmieszna i bardzo szybko się czyta. Taka lekka i przyjemna. Na jesienny, ponury wieczór jak znalazł. 
Mogę pożyczyć, jakby ktoś chciał. 

Potem przeczytałam "Ogród Kamili" Katarzyny Michalak. 


Tę książeczkę dostałam od Męża pod choinkę. 
Tu to wiadomo, o miłości i oczywiście ze szczęśliwym zakończeniem. Jak pozostałe książki tej autorki. 
Czasem lubię sobie poczytać takie książki. Zawsze staram się czytać różne gatunki prozy na zmianę. Coś mądrego, coś lekkiego, coś smutnego, coś wesołego. Żeby było różnorodnie.

W międzyczasie czytałam Julce Muminki.


Jak byłam młodsza, bardzo lubiłam czytać te książeczki, oglądać Muminki w telewizji. 
Julce też się spodobał i słuchała z zaciekawieniem. 
Muszę poszukać kolejnych tytułów, bo wszystkie, które mamy, już przeczytałyśmy. Oczywiście koniecznie musza być te stare wydania, które ja czytałam. 

Kolejną książką, którą przeczytałam, była "Ostatni zamyka drzwi" Michele Fitoussi.


To była dosyć ciężka książka. Ciężko się ją czytało, bo każdy rozdział dotyczył innej osoby. I potem czytałam, czytałam i nie wiedziałam, co było w poprzednim rozdziale, który dotyczył danej osoby. 
Nie lubię takich książek. 
Ogólnie fabuła była ciekawa, ale mało porywająca. Nie jest to książka z tych, co to trzeba przed pójściem spać przeczytać jeszcze jeden rozdział, i jeszcze jeden, i jeszcze jeden.  
Dokładny opis można przeczytać TU

I ostatnia książeczka, którą kupiłam na popularnych latem nad morzem kiermaszach książek, 
za 6 lub 7 zł. 

"Szczeniaki" Sylwii Siedleckiej


Ale warto było, bo są w niej ciekawe opowiadania. Niestety w większości bardzo smutne. 
Ale szybko się czyta. Polecam. Mogę pożyczyć. 

Na dziś wystarczy, choć lista jeszcze długa. 

2 komentarze:

  1. Michalak też lubię dla odreagowania po kryminałach, a Muminki lubię od zawsze;) i moja córa też:)) Pozdrawiam i milej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem baaaardzo ciekawa ostatniej pozycji! nie wiem czy uda mi się ją gdzieś u nas kupić skoro była na kiermaszach nad morzem, lubię takie smutne opowiadania, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech