Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

piątek, 10 października 2014

sposób na jesień i trochę biżuterii :)

Dziś już piątek!! 
Za oknem piękna pogoda, ciepło, jak nie w październiku. 
Aż by się chciało do lasu, na spacer, w liściach pogrzebać nogami. 

Ostatnio znalazłam na FB sposoby na jesień. 
Plakat bardzo mi się spodobał, więc już wisi na lodówce.


A to nowe sposoby na jesień...


Znacie jakieś inne?? Proszę o propozycję, będzie kolejny plakat :)

* * * * * * *

Ale nie o jesieni miało dziś być, tylko o mojej nowej biżuterii czyli chwalipięctwo :)












 Biżuterię robiłam na działce, więc borówka amerykańska posłużyła mi jako wieszak do kolczyków. 

6 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że to sposób na jesień, widocznie organizm broni się sam, z tym że ja bardziej dręczę kapitana Wentwortha niż pana Darcy'ego... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. To piękna jesienna kolekcja biżuterii! Magiczna ta Twoja działka :) Nie wyobrażam sobie jesieni bez fotografii - jak tylko jest piękna pogoda to pstrykam, a gdy spadnie deszcz i zrobi się szaro, przeglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne sposoby na jesienne popołudnie!
    Lada dzień już na pewno będzie czym szurać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z prawdziwym Panem Darcym może jesień byłaby znośna ;)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech