Obserwatorzy

DAWNO TEMU W PARYŻU MODNA DAMA UDAŁA SIĘ D MODYSTKI, ABY ZAMÓWIĆ NAKRYCIE GŁOWY - OSTATNI KRZYK MODY. MODYSTKA OWO NAKRYCIE WYKONAŁA ZUŻYWAJĄC 5 METRÓW WSTĄŻKI. KIEDY DAMA USŁYSZAŁA CENĘ, Z OBURZENIEM ZAWOŁAŁA: CO!!! 300 FRANKÓW ZA 5 METRÓW WSTĄŻKI??!! PANI CHYBA OSZALAŁA!! NA TO MODYSTKA KILKOMA SPRAWNYMI RUCHAMI ROZPRUŁA PIĘKNY CZEPEK, ZWINĘŁA WSTĄŻKĘ, PODAŁA OBURZONEJ DAMIE I POWIEDZIAŁA: ZAPŁATA JEST ZA MOJE UMIEJĘTNOŚCI I PRACĘ, WSTĄŻKĘ DAJĘ PANI GRATIS!!!

środa, 29 lipca 2015

Nowe hafciki już oprawione.

Pamiętacie, jak w czasie jednego z ostatnich weekendu powstało 
mnóstwo nowych małych i dużych haftów??

Cześć z nich już oprawiłam. 

Na początek literka "B"



Haft wykonany na lnie pochodzącym z moich spodni :) kolorową własnoręcznie farbowaną muliną. 
Z ramki wyjęłam szybkę i podłożyłam troch miękkiego wypełnienia, dzięki czemu hafcik wyszedł wypukły. 

A to maleńka lawenda. Również bez szybki, ale płaska. 




A to mój stary, jeszcze zimowy haft, który udało mi się przy okazji oprawić. 


A to również oprawione przy okazji: baszta w Cieszynie i jakiś morski widoczek. 



Mam taką ścianę, na której wiszą obrazki przedstawiające różne miejsca w Polsce i nie tylko. 
Niestety miejsce na tej ścianie się skończyło i trzeba będzie zrobić ekspansję na ścianę przeciwną. 

Haft z SALu ZIMOWEGO oprawię, jak zamówię passe-partout (ramkę już kupiłam), do Żurawia Gdańskiego muszę kupić ramkę Passe-partout mam). 

6 komentarzy:

  1. Śliczne są te dwie malutkie rameczki! I doskonale pasują do hafcików :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale się prezentują. U mnie za zwyczaj z oprawą na bakier.

    OdpowiedzUsuń
  3. Literka bardzo mi się podoba i ma fantastyczną ramkę, no i baszta, piękny obrazek. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super maleńkie hafciki, pełne uroku. A lawenda, jest u mnie w planach :-)

    OdpowiedzUsuń

Tłumacz

Archiwum bloga

Uszyj Jasia

Kołderki za jeden uśmiech